logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » درآمد دلاری با LimeWire

درآمد دلاری با LimeWire

اگر به کار تولید محتوا و یا طراحی با کمک هوش مصنوعی علاقمند هستید می‌توانید با LimeWire به درآمد دلاری برسید. درآمدی که به صورت رمز‌ارز یا با کمک کارت بانکی نقد می‌شود. در ادامه این خدمت جذاب را تشریح کرده‌ام.

LimeWire Logo

سایت LimeWire چه می‌کند؟

سایت limewire.com محیطی است که تلاش دارد به اقتصاد تولیدمحتوا کمک کند. در این سایت از فناوری بلاکچین (Blockchain) و وب ۳ (Web3) استفاده شده است. این سایت اولین پلتفرم قرار دادن محتوا به مفهوم مالکیت آن است.

   این پلتفرم برای سازندگان محتوا، هنرمندان و برندها است تا جوامع مبتنی بر عضویت را برای طرفداران خود ایجاد کنند. هدف LimeWire کمک به هنرمندان برای ایجاد یک جریان درآمد با ارائه بستر و چارچوبی برای عضویت مستقیم طرفداران است. به نوبه خود، طرفداران محتوای انحصاری، دسترسی به یک جامعه خصوصی، توانایی برقراری ارتباط مستقیم با هنرمندان و برندهای مورد علاقه خود را دریافت می‌کنند و بخشی از سفر آنها می‌شوند.

مالکیت محتوا

یکی از امتیازهای جالب LimeWire به قابلیت‌های مالکیت محتوای آن برمی‌گردد. این سایت از طریق فناوری بلاک‌چین، محتوا و دارایی‌های انحصاری را قابل مالکیت و مبادله می‌کند و به طرفداران اجازه می‌دهد که نه تنها محتوای انحصاری مصرف کنند، بلکه مستقیماً در موفقیت سازندگانی که از آنها حمایت می‌کنند، مشارکت کنند.

عضویت رایگان و پولی

به راحتی با چند کلیک می‌توانید در LimeWire عضو شوید. بنا به اعلام LimeWire این پلتفرم مکان مناسبی برای موسیقی‌دانان، مدل‌ها، هنرمندان، افراد تأثیرگذار (همان اینفلوئنسر خودمان)، سازندگان ویدیو، تولیدکنندگان پادکست، مشتریان برندها و غیره است. طرح‌های عضویت رایگان و پولی را در این شکل ببینید.

طرح‌های عضویت مختلف LimeWire
طرح‌های عضویت مختلف LimeWire

   پس از ساختن کاربری رایگان، پروفایل خود را ویرایش می‌کنید مثل شکل زیر.

تکمیل پروفایل در LimeWire
تکمیل پروفایل در LimeWire

و بلافاصله به صفحه شخصی خود منتقل می‌شوید. مثل شکل زیر که چند عکس تولیدی من را هم می‌توانید ببینید.

صفحه شخصی در LimeWire
صفحه شخصی در LimeWire

همچنین می‌توانید عضویت خود در LimeWire را به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر وصل کنید.

اتصال LimeWire به شبکه‌های اجتماعی
اتصال LimeWire به شبکه‌های اجتماعی

توکن LMWR

رمزارز اختصاصی LimeWire با نام LMWR تعریف شده است. این رمزارز در بیش از ۵ صرافی عمده رمزارزهای جهان شناخته شده است. صرافی‌هایی مثل Kraken، KuCoin،  Bybit،  Crypto.com،  Gate.io و غیره به شما امکان مبادله این رمزارز را می‌دهند.

درآمدزایی با معرفی دیگران

یکی از راهکارهای شناخته شده در دنیای بازاریابی، معرفی کردن دیگران و گرفتن پورسانت است. در حالت عادی می‌توانید با معرفی هر تولیدکنندهٔ محتوای جدید، ۱۰ درصد کمیسیون از LimeWire  دریافت کنید.

لینک درآمدزایی من در این سایت را اینجا امتحان کنید:

https://limewire.com/studio?referrer=2fh46cnn94

درآمدزایی از معرفی دیگران به LimeWire
درآمدزایی از معرفی دیگران به LimeWire

   علاوه بر این اگر در طرح همکاران ثبت‌نام کنید به مدت ۲ سال از کلیه فروش‌ها و عایدی عضویت که از طریق لینک اختصاصی شما انجام شود، ۲۵ درصد پورسانت دریافت می‌کنید.

تولید محتوای هوشمند

در زمان نگارش این متن می‌توانید با کمک استودیوی هوش مصنوعی به تولید و ویرایش عکس بپردازید. به زودی قابلیت تولید صوت و ویدیو به این مجموعه اضافه خواهد شد.

استودیوی تولید محتوای LimeWire
استودیوی تولید محتوای LimeWire

 در این قسمت روزانه ۱۰ واحد اعتباری برای شما به رایگان شارژ می‌شود و برای تولید بیشتر در روز، هزینه پرداخت کنید. با این شارژ می‌توانید تقریبا ۵ عکس با کیفیت یا ۲۰ عکس با کیفیت کمتر بسازید.

تولید عکس با پرامپت فارسی در LimeWire copy
تولید عکس با پرامپت فارسی در LimeWire copy

در اینجا گزینه‌های بسیاری قرار دارد و با کمی سعی و خطا و خواندن توضیحات می‌توانید عکس‌های باکیفیتی بسازید. این نمونه‌ها از گالری آنلاین LimeWire را ببینید.

نمونه طراحی‌های بارگذاری شده در LimeWire
نمونه طراحی‌های بارگذاری شده در LimeWire

نمونه‌هایی که می‌سازید در گالری شخصی شما ذخیره می‌شوند. حالا می‌توانید مواردی را که دوست دارید برای فروش انتخاب کنید. قیمت مد نظر خود را وارد کنید و منتظر خریداران بمانید.

نمونه کارها برای فروش در LimeWire
نمونه کارها برای فروش در LimeWire

این قابلیت هم توسط LimeWire اضافه شده است که اگر تولیدات خود را برای نمایش عمومی منتشر کنید، از دیده شدن آن‌ها به شما پورسانت تبلیغاتی تعلق می‌گیرد و به حساب LMWR شما واریز می‌شود.

هم کارت اعتباری هم رمزارز

دریافت و پرداخت پول در LimeWire هم با کمک کارت‌های اعتباری و هم رمزارزها انجام می‌شود. یعنی با امکانات LimeWire می‌توانید تولیدات خود را در سایت بارگذاری کنید، برای آن‌ها قیمت در نظر بگیرید. در نتیجه هر مشتری که یکی از تولیدات شما را خریداری کند، به طور خودکار به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و با وصل کردن هر کارت اعتباری یا کیف پول رمزارز می‌توانید پول خود را نقد کنید.

   در حال حاضر LimeWire قابلیت کار با بیت‌کوین، اتریوم، Algo، USDC و رمز ارز اختصاصی LMWR را دارد. همچنین می‌توانید کیف پول دیگر خود را به سایت متصل کنید.

نمونه رمزارزهای قابل استفاده در LimeWire
نمونه رمزارزهای قابل استفاده در LimeWire

جمع‌بندی

LimeWire اولین مجموعه‌ای است که با ترکیبی از تکنولوژی هوش مصنوعی، بلاک‌چین و وب ۳ سعی دارد تولیدکنندگان محتوا از دسته‌های مختلف را جذب و بازاری با محوریت کنترل مالکیت فکری برای آن‌ها ایجاد کند. در این بازار می‌توانید تولیدات خود را بارگذاری و قیمت‌گذاری کنید و به فروش برسانید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content