logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » وبینار جدید: مایکروسافت ورد برای دانشگاهیان

وبینار جدید: مایکروسافت ورد برای دانشگاهیان

مایکروسافت ورد یکی از نرم‌افزارهای محبوب دانشگاهی در ایران است. هر دانشجویی در طی دوران تحصیل و حتی بعد از آن بارها باید با این نرم‌افزار کار کند و تحقیق، گزارش کار، نامه، مقاله، پایان‌نامه یا رساله، درخواست کار و غیره بنویسد. نرم‌افزاری که در امور اداری کشور هم کاملا جا افتاده است ولی بیشتر افراد فقط با تایپ کردن ساده در آن آشنا هستند. در وبینار جدید این نرم‌افزار کاربردی آموزش داده خواهد شد.

وبینار مایکروسافت ورد برای دانشگاهیان
وبینار مایکروسافت ورد برای دانشگاهیان

چرا مایکروسافت ورد؟

مایکروسافت ورد نرم‌افزاری سهل و ممتنع است. آسان بودن شروع به کار با آن بسیاری از دانشجویان را فریب می‌دهد و وقتی که به طراحی یک گزارش درسی ساده برسند متوجه می‌شوند که نکات بسیاری هست که نمی‌دانند. در نهایت هم ناامید می‌شوند و راهی تایپ و تکثیر دانشجویی می‌شوند تا پول بی‌زبان را دور بریزند و برای مهارتی که ندارند، ‌هزینه کنند. به همین دلیل نرم‌افزار مایکروسافت ورد را انتخاب کردیم تا گزینه‌ای کاملا کاربردی باشد.

آموزش کاربردی به جای خطی

یکی از اشکالات مرسوم در آموزش نرم‌افزارهای کاربردی مثل مایکروسافت ورد، آموزش خطی است. یعنی از یک کنار شروع می‌کنند منوها و دستورات پرکاربرد را فهرست کردن و در نهایت شرکت‌کننده فهرستی طویل از امکانات را در ذهن خود دارد ولی نمی‌داند برای شروع کار باید چطوری این همه آموزش را به هم وصل کند. ایراد آموزش خطی همین است و برای نرم‌افزارهای کاربردی مناسب نیست.

   در این وبینار از آموزش کاربردی استفاده می‌کنیم. یعنی مثل یک حرفه‌ای به شما می‌گوییم چطور سند را آماده کنید، چطور ابزارها را با هم استفاده کنید و به سادگی بدون گیج شدن با نرم‌افزار ورد کار کنید.

این وبینار کجا برگزار می‌شود؟

این وبینار را در ایسمینار می‌توانید ببینید. کد تخفیف ثبت‌نام زودهنگام با ۸۰ درصد تخفیف هم Microsoft365 طراحی شده است. امیدواریم شما را در این وبینار ببینیم.

https://eseminar.tv/wb132689

زمان برگزاری وبینار

این وبینار در سه جلسه در سه پنج‌شنبهٔ متوالی برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری پس از امتحانات ترم اول در نظر گرفته شده است.

جلسه اول) مبانی کار سریع با Word 2024

پنج‌شنبه  ۵ بهمن از ۱۰:۳۰ الی ۱۶:۳۰

 

جلسه دوم) امکانات پیشرفته Word 2024

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن از ۱۰:۳۰ الی ۱۶:۳۰

 

جلسه سوم) هوش مصنوعی و Microsoft 365

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن از ۱۰:۳۰ الی ۱۶:۳۰

خبرهای بیشتر برای شما:

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content