logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » فرصت شگفت‌انگیز Coursera

فرصت شگفت‌انگیز Coursera

تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ (جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲) فرصت دارید با یک تخفیف واقعا شگفت‌انگیز عضویت ویژه Coursera را دریافت کنید و مهارت‌های خود را به شدت افزایش دهید. فرصتی که به این آسانی‌ها بدست نمی‌آید.

پیشنهاد شگفت‌انگیز Coursera
پیشنهاد شگفت‌انگیز Coursera

Coursera و دنیایی از آموزش‌های آنلاین

سایت Coursera یکی از پایگاه‌های اینترنتی بسیار مشهور دنیا در حوزهٔ آموزش مجازی است. دانشگاه‌های بسیاری در این سایت کرسی درس دارند و سطح این دوره‌ها در حدی است که مدرک معتبر آن توسط بسیاری از کارفرمایان برای استخدام مورد قبول واقع می‌شود. تعداد دوره‌های موجود در این سایت بیش از ۷۰۰۰ مورد است و در حوزه‌های بسیار متنوعی آموزش وجود دارد. ویژگی مهم این سایت قابلیت معلم خصوصی آن است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی علاقمندی‌های خود را دنبال کنید و به تخصص‌های جدید دست پیدا کنید.

از مهم‌ترین امتیازات این سایت می‌توانم به این موارد اشاره کنم:

  1. دسترسی به دوره‌های معتبر: Coursera با همکاری با بیش از ۲۰۰ دانشگاه و مؤسسه برتر جهان، به شما امکان می‌دهد تا به دوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله علوم کامپیوتر، کسب و کار، علوم انسانی، علوم پزشکی و مهندسی دسترسی داشته باشید.
  2. گواهی‌نامه‌های معتبر: پس از پایان یک دوره موفق، شما می‌توانید گواهی‌نامه‌ای از دانشگاه مربوطه یا Coursera دریافت کنید که معترف به مهارت‌های شماست و به شما در جستجوی شغل و پیشرفت حرفه‌ای کمک می‌کند.
  3. انعطاف‌پذیری در زمان: شما تصمیم می‌گیرید که چه زمانی و کجا دوره‌ها را بگذرانید. با Coursera، شما می‌توانید به تناسب برنامه خود و بدون نیاز به حضور حضوری دوره‌ها را تکمیل کنید.
  4. امکان تعامل با همکاران و اساتید: در دوره‌های Coursera، شما می‌توانید با دانشجویان دیگر از سراسر جهان در تعامل بیشتری شرکت کنید و از تجربیات اساتید با تجربه بهره ببرید.
  5. دسترسی به منابع بیشتر: Coursera همچنین امکان دسترسی به منابع افزایشی، مقالات علمی و کتب آموزشی را فراهم می‌کند تا تعلیم و تربیت خود را عمیق‌تر کنید.
  6. انواع دوره‌ها: Coursera تنوع بسیاری از دوره‌ها از جمله دوره‌های تخصصی، دوره‌های کاربردی، دوره‌های مقدماتی تا دوره‌های مدرک‌دهی و دکتری ارائه می‌دهد. بنابراین، برای هر سطح تجربه و اهداف شخصی، دوره‌ای مناسب وجود دارد.
  7. تجربه یادگیری تعاملی: Coursera از تکنولوژی‌های پیشرفته برای ایجاد تجربه‌ی یادگیری تعاملی استفاده می‌کند که شامل ویدئوها، تمرین‌ها، تمرین‌های گروهی و مهارت‌های عملی می‌شود.
  8. دسترسی به منابع رایگان: در کنار دوره‌های پولی، Coursera دوره‌های رایگانی نیز ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بدون هزینه دسترسی به مطالب آموزشی عالی داشته باشید.
  9. انجام پروژه‌های عملی: در بسیاری از دوره‌ها، شما پروژه‌های عملی و واقعی را انجام داده و مهارت‌های عملی خود را تقویت می‌کنید که به شما در حل مسائل و اجرای پروژه‌های واقعی کمک می‌کند.
  10. پشتیبانی و تیم مربی‌گری: Coursera دارای تیم‌های پشتیبانی و مربی‌گری حرفه‌ای است که به شما در طول دوره‌ها کمک می‌کنند و به شما اطمینان می‌دهند که تجربه‌ی یادگیری شما بهترین امکانات را دارد.

Coursera با تمرکز بر روی یادگیری مستدام و ارتقاء شغف شما به دانش، به شما ابزارها و منابع لازم را ارائه می‌دهد تا به عنوان یک دانش‌آموز موفق و خودآموز به عملی‌ترین مهارت‌ها دست یابید. برای شروع یادگیری و دسترسی به دوره‌های جذاب Coursera، به سادگی ثبت‌نام کنید و مسیری نوآورانه به تحصیلات خود ادامه دهید.

لوگوی Coursera
لوگوی Coursera

مدرک ارزشمند

در سایت Coursera علاوه بر دسترسی به آموزش‌های متنوع، پروژه‌ها، تخصص‌ها یا مدارج تخصصی، به ازای گذراندن دوره مدرک معتبر دریافت می‌کنید. مدرکی که توسط بسیاری از کارفرمایان در سراسر دنیا پذیرفته شده است. بسیاری از افراد پس از دریافت مدرک از این سایت آن را در رزومه آنلاین خود در Linkedin نمایه می‌کنند.

جزئیات فرصت شگفت‌انگیز

عضویت ویژهٔ Coursera در حالت عادی ۵۶ یورو است که برای این پیشنهاد ویژه به ۱ یورو (یا ۱ دلار) کاهش می‌یابد. با گرفتن این عضویت ویژه شما به کلیه آموزش‌های سایت دسترسی خواهید داشت. دریایی از آموزش‌های متنوع که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.

خرید عضویت ویژه Coursera
خرید عضویت ویژه Coursera

چطور ثبت‌نام کنم؟

اگر کارت بین‌المللی ندارید می‌توانید از سایت‌های واسط داخلی مثل ایرانی‌کارت استفاده کنید. قبلا از این سایت خدماتی دریافت کردم و نسبتا رضایت‌بخش بود. در مجموع هزینه‌ای که باید بپردازید چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۱۵ هزار تومان خواهد بود. برای سفارش این سرویس فوق‌العاده از این پیوند استفاده کنید:

https://www.coursera.org/courseraplus/special/onedollar-nov-2023

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content