logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » Semantris بازی گوگل برای تقویت انگلیسی

Semantris بازی گوگل برای تقویت انگلیسی

یکی از پروژه‌های جالب گوگل برای آموزش انگلیسی، بازی رایگان Semantris‌ است. اگر به یادگیری بهتر انگلیسی علاقه دارید و بدتان نمی‌آید از بازی برای این کار استفاده کنید، این مطلب را حتما بخوانید.

آموزش زبان با بازی

تا کنون بازی‌های بسیاری برای آموزش زبان ابداع شده و با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید انواع مختلفی از آن را پیدا کنید. حوزهٔ آموزش زبان با کمک بازی به کارگاه‌های تخصصی آموزش زبان هم کشیده شده و برخی مدرسین با دریافت شهریه‌های سنگین، زبان را با کمک بازی به سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان آموزش می‌دهند. 

Semantris چیست؟

پروژهٔ Semantris یک بازی جالب رایگان است که به شما اجازه می‌دهد با یک هوش مصنوعی تبادل پیام کنید و امتیاز بگیرید. در واقع شما در حال شناسایی و اعلام سریع معانی واژه‌های نمایش داده شده هستید تا با حذف واژگان مرتبط، امتیاز بگیرید و فرصت پیدا کنید بیشتر بنویسید.

   هر بار که واژه جدیدی بنویسید، هوش مصنوعی به سرعت معادل‌های آن را از بازی حذف می‌کند و به شما امتیاز می‌دهد. تا وقتی فرصت دارید امتیاز بگیرید که صفحه پر از نوشته یا بلوک نشده باشد.

Semantris

مد گذرگاه و مد بلوکی

بازی Semantris دو مد گذرگاه و بلوکی دارد. در مد گذرگاه تنها یک ستون حاوی واژگان مشاهده می‌کنید و با نوشتن واژه‌های مرتبط، کلمات نزدیک به آن مفهوم مرتب‌سازی شده و از گردونه حذف می‌شوند.

Semantris Arcade Mode
Semantris Arcade Mode

در حالت بلوکی، یک سری بلوک حاوی نوشته روی هم تلنبار شده و مرتبا به این بلوک‌ها اضافه می‌شود. حالا شما وقت دارید واژه‌های مرتبط دلخواه را بنویسید تا بلوک‌های متناظر با آن مفهوم شناسایی و حذف شوند.

Semantris Blocks Mode
Semantris Blocks Mode

بالا رفتن سرعت

هر چه بیشتر امتیاز بگیرید، سرعت بازی بالاتر می‌رود و هیجان بازی بیشتر می‌شود. موسیقی رباتیک بازی هم ضرباهنگ سریع‌تری به خود می‌گیرد و ضربان قلب شما را بالاتر می‌برد.

سرعت تایپ هم مهم است

این بازی علاوه بر سرعت تشخیص واژه به سرعت تایپ شما هم ارتباط دارد. گر چه نمی‌توانیم آن را به عنوان یک بازی افزایش سرعت تایپ معرفی کنیم، ولی در این زمینه هم تا حدی کاربرد دارد.

کجا بازی کنم؟

این بازی به رایگان در این آدرس در دسترس شماست. هیچ ثبت‌نام یا سخت‌گیری خاصی در کار نیست و بلافاصله می‌توانید بازی کنید.

https://research.google.com/semantris

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content