logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » وبینارهای جدید برای دانشجویان

وبینارهای جدید برای دانشجویان

آیا دانشجویی علاقه‌مند به یادگیری جدید هستید؟ آیا به دنبال توسعه مهارت‌هایی هستید که به شما در مسیر حرفه‌ای شدن کمک می‌کند؟ اگر پاسخ شما بله است، وبینارهای آموزشی آنلاین مهرماه دانشجویانه را از دست ندهید. به ما ملحق شوید و از فرصت‌های بی‌نظیری که در انتظار شماست بهره‌برداری کنید!

وبینار رازهای توانمندسازی دانشجویان

چرا توانمندسازی دانشجویان؟

توانمندسازی دانشجویان از موضوعات بسیار بااهمیتی است که نظام آموزش عالی به آن نپرداخته است. عملا دانشجویان در محیط دانشگاه آزاد گذاشته می‌شوند تا خود به کسب تجربه بپردازند و این روش عوارض بسیاری برای دانشجویان از قبیل افت تحصیلی و افسردگی به همراه دارد. عملکرد ضعیف دانشگاه‌ها و ناتوانی آن‌ها از ایجاد جو مثبت انگیزه‌بخش و توانمندسازی صحیح باعث شده دانشجویان در طی تحصیل و پس از فارغ‌التحصیلی با نارضایتی‌های بسیاری دست‌وپنجه نرم کنند.

   این وبینارها تلاش دارند راهکارهای کلیدی برای موفقیت در دانشگاه را به درستی به دانشجویان آموزش دهند.

چرا باید در این وبینارها شرکت کنید؟

آموزش به روز: محتوای این وبینارها به تازه‌ترین اطلاعات و روش‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف توانمندسازی دانشجویان متکی است.

مدرس برجسته: مدرس این وبینار سال‌ها در این زمینه تحقیق و نگارش داشته و نویسندهٔ اولین کتاب توانمندسازی دانشجویی کشور است.

زمان انعطاف‌پذیر: برنامه زمان‌بندی وبینارها به صورتی طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به تعهدات شخصی و تحصیلی خود، در آن شرکت کنید.

کاربرد عملی: تمرینات و پروژه‌های عملی که در وبینارها ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های جدید را به کار گیرید و به واقعیت تبدیل کنید.

به عنوان یک دانشجو یا علاقه‌مند به یادگیری، این فرصت را از دست ندهید! با ما همراه شوید و در جهت تحقق اهداف تحصیلی و حرفه‌ای خود قدم بردارید.

موضوعات مهم کدامند؟

توانمندسازی دانشجویان ابعاد متنوعی دارد و در این مجموعه وبینار به چهار مبحث عمدهٔ مهم پرداخته خواهد شد:

جلسه اول: مبانی توانمندسازی

جلسه دوم: رازهای سبک زندگی و بهبود عملکرد تحصیلی

جلسه سوم: رازهای خودشناسی، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی

جلسه چهارم: رازهای دستیابی به موفقیت بی‌پایان

مدرس وبینار

عمار محمدی آلاشلو، بنیان‌گذار دانشجویانه با بیش از ۱۲ سال سابقهٔ مطالعه، نویسندگی و مشاوره به دانشجویان، طراحی و تدریس این وبینار را به عهده خواهد داشت.

عمار محمدی آلاشلو

چرا باید برای این وبینارها هزینه کنم؟

ویژگی‌های منحصر به فرد وبینار ما را برشمردیم، اما حالا به شما نشان می‌دهیم که چرا ارزش قیمتی وبینارها بسیار مناسب و عالی است:

قیمت دسترسی‌پذیر: ما متعهد به ارائه آموزش با کیفیت برای همه هستیم. قیمت وبینار ما به طور واقعی برای همهٔ دانشجویان دسترس‌پذیر است، بنابراین شما نیازی به خرج‌های بیش از حد ندارید.

هزینه‌ی سفر و اسکان صرفه‌جویی: با شرکت در وبینار آنلاین ما، نیازی به سفر به محل دوره ندارید. این به شما امکان می‌دهد که هزینه‌های مربوط به انتقال و اسکان را صرفه‌جویی کنید.

توانمندی‌های آنلاین: ما از پلتفرم‌های آموزش آنلاین پیشرفته استفاده می‌کنیم که به شما امکاناتی همچون چت زنده با مدرس، اشتراک تجربیات با دیگر شرکت‌کنندگان، و دسترسی به منابع اضافی را فراهم می‌سازد.

تخصص مدرس: مدرس متخصص این دوره، بنا به تجربهٔ سال‌ها تدریس و مشاوره، توانایی انتقال دانش‌ خود را به بهترین شکل ممکن دارد. این برای ما مهم است زیرا ارتقاء توانمندی‌های شغلی و تحصیلی شما از ارزشی بی‌نظیر برخوردار است.

پشتیبانی مداوم: تا یک ماه پس از برگزاری وبینار به شما پشتیبانی ارائه می‌دهیم و به سوالات و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم تا تجربه یادگیری شما بهترین باشد.

از قیمت اقتصادی وبینار آموزشی ما به عنوان یک سرمایه‌گذاری در آینده‌تان فکر کنید. این فرصت به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های جدید را بیاموزید و در راه بهبود حیات حرفه‌ای و تحصیلی‌تان گام بگذارید.

حالا ثبت‌نام کنید و به دنیای دانش و موفقیت وارد شوید!

هدایای دوره

با شرکت در این وبینارها هدایای زیر را دریافت خواهید کرد:

الف) یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان توسط مدرس (۱ ساعت)

ب) یک نسخه از کتاب الکترونیکی توانمندسازی دانشجویان

ج) یک دوره رایگان توانمندسازی مقدماتی

د) تخفیف ویژه برای شرکت در دوره‌های دانشجویانه

برای فارغ‌التحصیلان هم مفید است؟

با این که محتوای این وبینار برای دانشجویان طراحی شده است، سوال مطالبی که ویژهٔ زیست دانشگاهی است، بقیه مطالب برای زندگی شغلی و اجتماعی مفید هستند و فارغ‌التحصیلان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. ضمن این که فارغ‌التحصیلان ممکن است به ادامه تحصیل علاقمند شوند و دانستن این مطالب کمک بزرگی به ادامه راه آن‌ها خواهد کرد

تاریخ‌های برگزاری

برای راحتی دانشجویان و عدم برخورد با روزهای کلاسی همهٔ وبینارها را در روزهای پنج‌شنبه برگزار خواهیم کرد.

جلسه اول: پنج‌شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲

جلسه دوم: پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲

جلسه سوم: پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲

جلسه چهارم: پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲

ثبت‌نام

برای ثبت‌نام در این وبینار تا ۶ مهر ۱۴۰۲ وقت دارید. البته بهتر است عجله کنید چون هر چه زودتر ثبت‌نام کنید، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content