logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » دانشجویانه استخدام می‌کند

دانشجویانه استخدام می‌کند

برای توسعه تیم دانشجویانه به سه نفر نیازمندیم. سه نفر که کمک کنند تولید محتوا جان بگیرد و بازاریابی تقویت شود و روابط عمومی دانشجویانه توسعه پیدا کند. این تیم قرار است در مشهد کار کنند و فعلا دورکاری نداریم.

استخدام در دانشجویانه

یک نفر دستیار تولید محتوا

   این فرد باید مهارت نویسندگی و ویراستاری متن را به عنوان مهارت پایه بلد باشد. سابقه هم مهم نیست. نمونه متن خواهم داد ببینم چه کار می‌کنید. من روی کیفیت متن خیلی حساسم و غلط املایی و اشتباه ویراستاری را نمی‌پذیرم. پس دقت بالا هم در این کار بسیار مهم است.

   مهارت‌های دیگر این فرد عبارتند از تایپ سریع، توانایی تبدیل فرمت‌های چندرسانه‌ای، توانایی کار با وب‌سایت دانشجویانه و بارگذاری مطالب، برنامه‌ریزی و مدیریت تقویم تولید محتوا، جستجوی پیشرفته و سطح زبان قابل قبول.

   به جز مهارت نویسندگی و ویراستاری و تایپ سریع، موارد دیگر با کمی آموزش قابل تقویت هستند. ولی آن سه تای اولی را همین اول کار خوب و باکیفیت نیاز داریم.

یک نفر بازاریاب دیجیتال

خب شرح شغل این فرد مشخص است. او کسی است که با طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، محصولات دانشجویانه را می‌فروشد و علاقمندان جدیدی را جذب می‌کند. بیشتر توضیح نمی‌دهم تا خودتان بگویید چی بلدید.

یک نفر متخصص روابط عمومی

این یکی کسی است که قرار است دانشجویانه را به دانشگاه‌ها، موسسات و سازمان‌ها به شکل حرفه‌ای معرفی کند. کار این شخص فروختن محصولات نیست. گرچه در نتیجه کارش این اتفاق هم رخ خواهد داد. اینجا تنها داشتن روحیه برون‌گرایی مطرح نیست. نظم کاری و برنامه‌ریزی و خوش‌فکری از نیازهای جدی این کار است.

شرایط همکاری

اول این که یک رضایت‌نامه از ولی بیاورید. دوم این که دانشجو، در حال تحصیل، شاغل، حامله یا روی تخت بیمارستان نباشید. موقعیت کاری در الهیه مشهد خواهد بود،‌ پس اگر برای شما سخت است که هر روز انر‌انر بلند شوید بیایید سر کار، پس «ما را رها کنید در این رنج بی‌حساب».

   در مورد حقوق و این چیزها هم بعدا شفاف‌سازی خواهیم کرد. ولی همین اول توضیح بدهم که حقوق شش ماه اول را یکجا می‌گیرید. بله آخر شش ماه. نه پس اولش؟ واقعا چنین فکری کردید؟ پس شما نیامده اخراجید.

چطور اقدام کنید

اگر فکر می‌کنید در این زمینه‌ها توانمندی دارید، در تلگرام به شناسه alashlou@ پیام بدهید. پیام صوتی نفرستید که گوش نمی‌کنم. هر چه بلدید را بنویسید و اگر دیدید جواب ندادم، آن آ‌خرش اینقدر سلام و علیک بفرستید تا ببینم و جواب دهم.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content