logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » کارگاه صفر تا صد نگارش مقاله و پایان‌نامه

کارگاه صفر تا صد نگارش مقاله و پایان‌نامه

نگارش مقاله و پایان‌نامه مهارتی است که نکات زیادی در خود دارد. اگر می‌خواهید با روشی آسان و سرراست و بدون گم شدن در پیچیدگی‌های روش تحقیق آن را یاد بگیرید، کاملا درست آمده‌اید. در ادامه نکات مهمی که در این دوره در نظر گرفته شده را ببینید.

در این دوره از انتخاب موضوع و استاد راهنما تا جلسه دفاع با شما خواهیم بود. یعنی از صفر تا صد. یک دوره کاملا حرفه‌ای با آموزش‌های کاملا کاربردی.

هدف اصلی این دوره ارائه‌ی تجربه متفاوتی از تحقیقات پژوهشی است. امروزه دوره‌های بسیاری برای نگارش مقاله و پایان‌نامه عرضه شده است اما بسیاری از آن‌ها تنها به پیچیده کردن مطلب پرداخته‌اند. به طوری که دانشجو پس از به پایان بردن دوره نمی‌داند از کجا شروع کند. مشکلی که تنها با آموزش حرفه‌ای و کاربردی قابل حل است.

ناتوانی در شروع نگارش

اصلا چرا خودم پایان‌نامه بنویسم؟

نوشتن پایان‌نامه یک چالش جدی برای هر دانشجویی است. متاسفانه دانشگاه‌ها در زمینه نگارش پایان‌نامه اقدام جدی انجام نداده‌اند و اکثریت دانشجویان در نگارش پایان‌نامه با مشکلات جدی مواجه هستند. این موضوع باعث رونق گرفتن بازار پایان‌نامه‌نویسی غیرقانونی شده و موسسات بسیاری در این زمینه فعال شده‌اند و پول گزافی از مشتریان به جیب می‌زنند.

با گذراندن این دوره می‌توانید به خوبی با این فضای منفی مقابله کنید. هم هزینه بیهوده پرداخت نمی‌کنید و هم یک عمر افتخار انجام واقعی پایان‌نامه را خواهید داشت. تصور کنید که همیشه با اعتماد به نفس می‌توانید بگویید من پایان‌نامه‌ام را خودم نوشته‌ام و از کسی کمک نگرفته‌ام. این امتیاز بسیار بزرگی است که بتوانید کارتان را کاملا حرفه‌ای توجیه کنید و اطمینان ایجاد کنید که به کارتان وارد هستید.

نوشتن پایان‌نامه حتی به شما در موفقیت‌های آینده کمک خواهد کرد زیرا این آزمونی است که بسیاری از دانشجویان از آن سرافکنده خارج می‌شوند و کسانی که در این امر موفق باشند، در جامعه به خوبی مسیر موفقیت را خواهند یافت.

نگارش خوب

آموزش‌های این دوره

دوره پایان‌نامه‌نویسی بر اساس سال‌ها تجربه عملی در امور تحقیقاتی و پژوهشی به دست آمده است. در این دوره مطالب خسته‌کننده و زائد نداریم و مستقیم به سراغ حل مشکلات واقعی در مسیر طولانی پایان‌نامه خواهیم رفت.

زدن به هدف

در این دوره از انتخاب موضوع و استاد راهنما کار را شروع خواهیم کرد و مباحث مهم و کاربردی زیادی خواهیم داشت:

  • انتخاب موضوع و استاد راهنما
  • منبع‌یابی و ترفندهای اینترنتی
  • دانلود منابع اصلی
  • نکات مهم منبع‌نویسی و حفظ
  • سوابق تحقیق
  • نگارش پروپوزال
  • استعلام ایرانداک
  • کار با Microsoft Word 2019
  • منبع‌نویسی با EndNote
  • ویراستاری متن
  • نکات گردآوری داده‌های آماری
  • تدوین چکیده
  • آماده‌سازی پاورپوینت جلسه دفاع
  • سامانه همانندجو
  • نکات کلیدی جلسه دفاع
  • استخراج مقاله از پایان‌نامه
  • نکات پایانی و تحویل پایان‌نامه به معاونت پژوهشی دانشگاه
  • چاپ کتاب از پایان‌نامه

 

نکته‌ی بسیار مهم:

در این دوره نکات عملی بسیاری گفته خواهد شد که برگرفته از تجربیات عملی هستند و در کتاب‌های روش تحقیق آن‌ها را نخواهید دید.

برای مثال درباره ترفندهای مدیریت روابط با استاد راهنما و استاد مشاور به شما نکات عملی خواهیم گفت که توان بالایی به شما در پیشبرد کار پایان‌نامه خواهد کرد. نکاتی که اگر ندانید شاید پایان‌نامه شما بیش از یک سال به طول بیانجامد.

زمان‌بندی

این کارگاه به صورت مجازی ارائه می‌شود و زمان‌بندی تقریبی آن ۴ ماه است. البته اگر منظم مطالعه کنید امکان دارد که این دوره را زودتر به پایان برسانید.

آموزش‌ها به صورت گام به گام هستند و فرآیند نگارش یک مقاله یا پایان‌نامه را  به طور کامل آموزش خواهید دید و می‌توانید به صورت عملی آن را تمرین کنید.

شاید به نظر شما این مدت طولانی باشد ولی واقعیت این است که مهارت پایان‌نامه‌نویسی یک مهارت جدی و پیچیده است و اگر زمان کافی برای تمرینات نداشته باشید، مطالب به درستی در ذهن شما نمی‌نشیند و بدان تسلط پیدا نمی‌کنید. مثل این که دوچرخه‌سواری را از روی کتاب خوانده باشید، قطعا بدون تمرین هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

سبک تدریس این دوره

آموزش در این دوره بر اساس اصول عملی است. کمتر به مباحث تئوری خشک خواهیم پرداخت و راهکارهای عملیاتی و سریع نگارش یک مقاله یا پایان‌نامه را از مرحله تحقیقات تا گردآوری داده و تحلیل و تدوین به شما آموزش خواهیم داد.

در این دوره آموزش‌ها به صورت مجازی به شما داده می‌شود. 

مدرس دوره

عمار محمدی آلاشلو

عمار محمدی آلاشلو، بنیان‌گذار دانشجویانه این دوره را تدریس می‌کند. او با بیش از ۱۵ سال سابقه در امور تحقیقاتی و پژوهشی قصد دارد کلیه تجربیات خود را در این دوره به شما آموزش دهد. رزومه او را «اینجا» ببینید.

بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

در هر مرحله از آموزش که از ادامه دوره به هر دلیلی منصرف شدید، به پشتیبان دوره اطلاع دهید و هزینه آن جلسه و دیگر جلسات باقیمانده را پس بگیرید.
ما هیچ سوالی نخواهیم پرسید و تنها ملاک ما اعلام نارضایتی شماست.

سطح شرکت در دوره

این دوره برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مناسب است.

تکنیک‌های نگارش مقاله و پایان‌نامه در این سه مقطع در حد بالایی مشترک هستند و با یادگیری آن می‌توانید به خوبی مقاله یا پایان‌نامه‌ی خود را شخصا بنویسید.

آیا نرم‌افزار SPSS در این دوره آموزش داده می‌شود؟

نرم‌افزار SPSS یک نرم‌افزار بسیار تخصصی است و در این دوره نمی‌گنجد. اما درباره مباحث آماری توضیحات کاربردی مفیدی داده خواهد شد. درباره طراحی پرسشنامه، اصول گردآوری داده، نکات کلیدی در محاسبات آماری و نحوه دفاع در جلسه دفاع آموزش خواهیم داد.

نحوه ثبت نام

برای ثبت‌نام از طریق فروشگاه اینترنتی دانشجویانه می‌توانید از حالت‌های زیر یک گزینه را انتخاب کنید:

 

ثبت‌نام دوره VIP:

در این حالت یک مشاور در طی دوره با شما کار می‌کند و می‌توانید پایان‌نامه‌ی خود را زیر نظر مشاور به صورت گام به گام کامل کنید. همچنین ۵ ماه بعد از اتمام دوره خدمات مشاوره ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام دوره عادی:

در این شکل شما کلیه مطالب آموزشی سطح VIP را دریافت خواهید کرد ولی خدمات مشاوره نخواهید داشت. 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content