logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » نگارش چاپ دوم شروع شد

نگارش چاپ دوم شروع شد

نگارش سری جدید کتاب‌ توانمندسازی آغاز شد

سال ۱۳۹۷ که کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» به چاپ رسید، فکر نمی‌کردم در مسیری قرار بگیرم که برگشتی نداشته باشد. آن موقع هنوز با خدمات دانشجویی روزگار می‌گذراندم و دانشجویانه برایم یک فعالیت فرعی بود. اما بعد از به چاپ رسیدن کتاب، اتفاقات متفاوتی افتاد.

کتاب رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها

   اولین اتفاق جذاب، رونمایی از کتاب در انجمن سواد رسانه‌ای ایران بود. ناگهان همه چیز جور شد که در راستای عضویت در «انجمن سواد رسانه‌ای ایران» به جلسهٔ مجمع عمومی برویم و یک رویداد رونمایی کتاب هم برگزار شد و خلاصه رسما پیوستم به فهرست نویسندگان که حس خوبی بود. 

رونمایی کتاب
رونمایی کتاب رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها

   دومین اتفاق جذاب برای من این بود که پس از چند ماه جستجو متوجه شدم اولین نویسنده در این حوزه هستم. در به در به دنبال نویسندگانی در این حوزه می‌گشتم تا کتابم را برای بررسی و تایید برایشان بفرستم و هر چه گشتم کمتر یافتم. حتی جستجو به نویسندگان انگلیسی‌زبان هم رسید و باز هم نتیجه‌ای نداشت. البته در مورد خارجی‌ها بعدا فهمیدم سیستم آموزشی آن‌ها نیاز به چنین کتابی ندارد. ولی حس اولین بودن برایم بسیار شیرین بود. به ویژه آن که اصلا احتمال نمی‌دادم اولین نفر باشم.

نفر اول

از آن زمان تا کنون که به تبلیغ و فروش کتاب اقدام کردم، کم‌کم با مطالب علمی جدیدی آشنا شدم و به روشنی فهمیدم کتاب من باید به سرعت بازنویسی شود. حجم محتوای جدید چنان غافلگیرم کرد که چند سال طول کشید تا تصمیم نگارش سری دوم کتاب را عملی کنم. یعنی اتفاقی که امروز افتاد و با نگارش عناوین اصلی کارم را شروع کردم.

   این‌طور که به نظر می‌رسد، ویرایش دوم چند جلدی خواهد بود. احتمال می‌دهم یک سری ۱۱ جلدی بشود که هر جلد را بتوان در ۲-۳ روز خواند و رفت سراغ بعدی. شاید این‌طور یک کتابخانهٔ مفیدتر و کاربردی‌تر برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باشد.

   در این زمینه با آغوشی گشاده منتظر نظرات عزیزان خواننده و صاحب‌‌نظران عزیز هستم. هر چه مایل بودید در زیر همین پست بنگارید. سپاس.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content