logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » درخواست مشاوره در دانشجویانه

درخواست مشاوره در دانشجویانه

یکی از خدمات در حال رشد در عصر جدید، مشاوره است. انسان مدرن به خوبی آموخته است که باید از مشاوران برای گرفتن تصمیم استفاده کند. حال این تصمیم خرید یک گوشی موبایل باشد یا ادامه تحصیل، درمان و یا سرمایه‌گذاری.

دانشجویانه نیز خدمات مشاوره‌ای مناسبی به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد که در ادامه انواع آن توضیح داده شده است.

درخواست مشاوره

ضرورت مشاوره چیست؟

در واقع مشاوره خدمتی است که به شما کمک می‌کند در مسیر خود از تجربه و دانش مشاور استفاده کنید. اگر بر این تصور هستید که همه چیز را خودتان بلد هستید، مسلما به مشاور مراجعه نخواهید کرد و یا حتی ممکن است در برابر مشاوره مقاومت کنید. اما این راه در عصر جدید به کار نمی‌آید.

انسان عصر جدید به خوبی می‌داند که مشاوره برای پیشرفت سریع‌تر لازم است. انسان‌هایی که از مشاوره استفاده می‌کنند به خوبی می‌توانند تصمیم‌های حرفه‌ای بگیرند و سریع‌تر در مسیر رشد قرار بگیرند. زیرا مشاور به طور تخصصی در یک زمینه اطلاعات گردآوری کرده و در ارائه خدمات خود با موارد جدیدتری آشنا شده و به طور طبیعی سریع‌تر می‌تواند مشکل شما را شناسایی کند و راه‌حلی عملیاتی و اجرایی ارائه کند.

در واقع با کمک مشاور، دیگر لازم نیست به اصطلاح چرخ را از نو اختراع کنید و با استفاده از راهنمایی‌های او می‌توانید مسیر رشد و پیشرفت را آسان‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر طی کنید. زیرا گاهی یک توصیه حرفه‌ای می‌تواند سال‌ها شما را از آزمون و خطا مصون سازد و به جای تجربه‌های سخت، به موفقیت‌های ارزشمند دست یابید.

ضرورت مشاوره

مشاوره توانمندسازی چیست؟

یکی از خدمات مشاوره در دانشجویانه، مشاوره توانمندسازی است. در این مشاوره، هدف کمک به شما در شناخت الگوهای رشد و پیشرفت فردی است. این مبحث شاخه‌ای از مدیریت نیروی انسانی است که به فرد کمک می‌کند مسیر رشد خود و پتانسیل‌های خود را شناسایی کرده و با برنامه‌ای حرفه‌ای در آن مسیر حرکت کند.

این مشاوره برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارکنان بخش‌های خصوصی و دولتی مناسب است.

مشاوره توانمندسازی

مشاوره تحصیلی

در این نوع مشاوره هدف دانشجویانه کمک به متقاضی، در طی مناسب مسیر تحصیل است. این مشاوره از سنین دبیرستان به بعد، برای کلیه دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی مناسب است.

یکی از خدمات این مشاوره، ارائه راهکار برای ادامه تحصیل و انتخاب زمینه تحصیلی و کاری آینده است. این مشاوره‌ی بسیار مفیدی است که مسیر آینده‌ی زندگی تحصیلی و شغلی شما را رقم می‌زند.

مشاوره تحصیلی

مشاوره رفتارشناسی دیسک

این مشاوره که از قدیمی‌ترین خدمات مشاوره‌ای دانشجویانه است، با کمک آزمون بین‌المللی DISC به همراه یک جلسه مصاحبه تخصصی به شما کمک می‌کند در مسیر شناخت شخصیت خود و الگوهای رفتاری آن گام ارزشمندی بردارید.

لازم به ذکر است که آزمون رفتارشناسی دیسک از سری آزمون‌های قدیمی و با روایی و پایایی بسیار بالای تحقیقاتی است که در حال حاضر به‌روز‌رسانی جدید آن که مورد حمایت دانشگاه هاروارد است، در دانشجویانه به کار گرفته می‌شود.

مشاوره رفتارشناسی دیسک
مشاوره رفتارشناسی دیسک

مشاوره کسب و کار دانشجویی

در این نوع مشاوره، هدف کمک به دانشجویان در کسب درآمدهای پاروه‌وقت و مناسب برای طی دوران تحصیل در دانشگاه است. قطعا هر دانشجویی هزینه‌های تحصیلی شامل شهریه، هزینه خوابگاه، کتاب و جزوات، خرید ابزار و تجهیزات دارد که بهتر است از درآمد دانشجویی تأمین شود. زیرا این درآمد حاصل تجربه و تماس با اجتماع است که به افزایش درک واقع‌بینانه و حرفه‌ای دانشجویان از حقایق زندگی و ایجاد دیدگاه‌های منطقی کمک بسیاری می‌کند.

مشاوره کسب و کار دانشجویی

مشاوره تأسیس استارتاپ دانشجویی

بسیاری از دانشجویان تلاش دارند ایده‌های خود را از طریق تأسیس استارتاپ به ثمر برسانند. این مسیری پر فراز و نشیب است و بدون کمک گرفتن از مشاوره حرفه‌ای نمی‌توانید در آن موفق شوید. مشاوره تأسیس استارتاپ دانشجویی تلاش می‌کند به مخاطب مسیرهای کاربردی و عملیاتی حرفه‌ای و در دسترس را نشان دهد تا دانشجویان بتوانند هر چه سریع‌تر ایده‌های خود را عملیاتی سازند.

مشاوره تأسیس استارتاپ دانشجویی

نحوه گرفتن وقت برای مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره به این این لینک مراجعه فرمایید و روز و ساعت مناسب درخواستی را به ۰۹۳۳۵۵۴۲۲۸۹ در واتساپ پیام دهید.

مطالب مرتبط با این فعالیت:

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content