logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » فهرست ۱۰۰ کتاب و فیلم

فهرست ۱۰۰ کتاب و فیلم

گردآورنده: عمار محمدی آلاشلو

هر دانشجویی برای پیشرفت باید کتاب خوب بخواند، فیلم خوب ببیند و تلاش کند گستره اطلاعات و دانش خود را گسترش دهد. اما مشکلی که این روزها با آن مواجه هستیم، کمبود فهرست‌های مطالعاتی است که به دشواری شرایط افزوده است. بدین دلیل تلاش کردیم اولین فهرست مطالعاتی شامل ده‌ها کتاب، فیلم، سریال و مستند را دستچین کنیم که دیدن آن برای هر متخصص دانشگاهی سودمند خواهد بود.

با این که امروزه سرعت اینترنت در کشور بالا رفته و سایت‌های بسیاری برای دانلود در دسترس همگان قرار دارند، مشکل اصلی انتخاب صحیح و مفید از بین این آشفته‌بازار است. انتخابی که به گسترش اطلاعات و سطح دانش شما می‌انجامد. به طور طبیعی معرفی کتاب نیازمند سال‌ها مطالعه است تا بهترین آثار به مخاطب معرفی شوند. لذا سعی کردیم همه دانش خود را به کار بگیریم و بهترین مواردی که می‌شناسیم را به دانشجویان عزیز معرفی کنیم. 

فهرستی از ۱۰۰ کتاب، فیلم، سریال و مستند ارزشمند خواندنی و دیدنی برای دانشجویان عزیز آماده کردیم. این اولین فهرست پیشنهادی دانشجویانه است و در آن تلا ش شده همه منابع در اینترنت در دسترس شما باشند و مواردی معرفی شوند که عمومیت داشته و دانشجویان رشته‌های مختلف بتوانند آن را مطالعه کنند. مهم نیست که علاقمند به چه موضوعاتی هستید و در چه رشته‌ای تحصیل می‌کنید. این فهرست به شما کمک می‌کند، اطلاعات بیشتری بدست آورد و مهم‌ترین نکات کاربردی ارزشمند و آثار مهم را ببینید و از آن‌ها بیاموزید.

در این فهرست مجموعه‌ای از ۱۰۰ کتاب، فیلم سینمایی، و مستند پیشنهاد شده است که خواندن آن‌ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شما، کمک می‌کنند تا فضای فکری خود را توسعه دهید و به مطالب عمیق‌تری بیندیشید.

این فهرست را با کلیک بر دکمه زیر دانلود کنید:

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content