logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » فراخوان سفیران توانمندسازی

فراخوان سفیران توانمندسازی

اگر روابط عمومی بالایی دارید و علاقه دارید به همنوعان دانشجوی خود کمک کنید تا با آموزش مناسب، با کمترین مشکلات دوران دانشگاه را طی کنند، بهترین پیشنهاد ما این است که سفیر توانمندسازی دانشجویانه شوید.

فراخوان جذب سفیران برند

سفیر برند کیست؟

سفیر برند شخصی است که با یک نشان تجاری آشنایی دارد و آن را از طریق روابط اجتماعی به دیگران معرفی می‌کند. یک سفیر برند با استفاده از روابط عمومی خود در آشنا شدن جامعه با یک برند و کیفیت و خدمات آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

   حتما دیده‌اید که سلبریتی‌ها به معرفی برندهای تجاری می‌پردازند و گاهی هم موسسات خیریه را به دیگران معرفی می‌کنند. این فعالیت‌ها می‌تواند بسیار پرخرج و وقت‌گیر (مثل تبلیغات برندهای مشهور) یا بی‌هزینه و آسان باشد. دانشجویانه هم دنبال راهکار دوم است.

   ما به دنبال استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی هستیم. دانشجویان بهترین کسانی هستند که می‌توانند به هم کمک کنند و هدف این فراخوان همین است.

سفیر برند

من هم می‌توانم سفیر باشم؟

به طور بالقوه هر دانشجویی قابلیت سفیر توانمندسازی شدن را دارد. کافی است با دانشجویانه به درستی آشنا شوید و در موقعیت‌های مناسب به دیگر دانشجویانی که می‌شناسید معرفی کنید. این کار نیازمند هیچ هزینه‌کرد مالی یا زمانی نیست و بدون دغدغه می‌توانید عنوان جذاب سفیر برند را برای خود کسب کنید.

مهارت‌های یک سفیر توانمندسازی

گفتیم که یک سفیر توانمندسازی به سادگی می‌تواند دانشجویی باشد که با دوستان خود گاهی صحبت می‌کند و روش‌های حرفه‌ای توانمندسازی دانشجویانه را به آنان معرفی می‌کند. شما می توانید به همین سادگی یک فعال اجتماعی برای کمک به دیگران باشید.

   اما اگر کمال‌گراتر هستید و دوست دارید موفق عمل کنید، خوب است نکاتی را بدانید. به طور کلی افرادی که روابط عمومی بالایی دارند، با گروه‌های اجتماعی بزرگ‌تری سروکار دارند و به سادگی پیام خود را به گوش افراد بسیاری می‌رسانند. آن‌ها معمولا در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و هم در فضای دانشگاه و هم در فضای مجازی رسالت سفیر برند خود را به انجام می‌رسانند. از عمده مهارت‌های یک سفیر برند می‌توان به بیان خوب، روحیه بالا، زبان بدن مناسب و علاقه به کمک به دیگران بدون هیچ چشمداشت را نام برد.

امکاناتی برای سفیران توانمندسازی

هر سفیر توانمندسازی یک صفحه اختصاصی در سایت دانشجویانه دریافت می‌کند و عملکرد او در جذب شبکه‌ای به نمایش درمی‌آید. البته این امکانی دلخواه است و شما می‌توانید بدون این صفحه مجازی و به صورت آفلاین فعالیت کنید.

   علاوه بر این سفیران توانمندسازی که موفق به جذب دانشجویان جدید و ثبت‌نام در آموزش‌های دانشجویانه شوند، می‌توانند در طرح درآمدزایی سفیران برند نیز شرکت کنند. به این منظور لازم است حداقل ۱ دانشجو را قبلا معرفی کرده باشید و این دانشجو در یکی از دوره‌های دانشجویانه ثبت‌نام کرده باشد.

چطور سفیر توانمندسازی شوم؟

یک سفیر توانمندسازی باید با خدمتی که به دیگران معرفی می‌کند، کاملا آشنا باشد. پس لازم است حداقل شناخت را از دانشجویانه داشته باشید. برای مثال مقالات رایگان سایت را بخوانید و نظر دهید تا با تفکر دانشجویانه در توانمندسازی آشنا شوید.

   اما اگر با دانشجویانه به اندازهٔ کافی آشنا هستید، خیلی ساده کافی است به تیم دانشجویانه پیام دهید تا با شما تماس بگیریم و راهنمایی کنیم. به این منظور در انتهای این صفحه یادداشت بگذارید و شماره تماس هم حتما قید کنید. ما با شما تماس می‌گیریم و سفیر برند شدن شما را فعال‌سازی می‌کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content