logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 

دورهٔ توانمندسازی مقدماتی (۳۰ ساعته)

ارائهٔ آموزش‌های توانمندسازی دانشجویان برای همهٔ دانشجویان هدف ماست. در این روزها بهترین هدیه‌ای که می‌توانستیم به دانشجویان تقدیم کنیم همین است. 

نکتهٔ مهم: این طرح برای همهٔ مقاطع تحصیلی دانشگاه و همهٔ رشته‌ها است. پس کافی است دانشجو باشید. اگر فارغ‌التحصیل شده‌اید هم هنوز دیر نشده. در هر حال به جمع ما خوش آمدید.

توانمندسازی مقدماتی ۳۰ ساعته
دورهٔ توانمندسازی ۳۰ ساعته

همین اول روشن کنیم: رایگان برای همه

طرح توانمندسازی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای کلیه دانشجویان  نوورود (سال اولی) دانشگاه‌های ایران رایگان بود و به خاطر اتفاقات ناگواری که برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید افتاد، برای ورودی‌های سال‌های قبل هم رایگان شد. نه تخفیفی در کار است نه هیچی که بوی پول بدهد. کاملا رایگان

   فعلا تا سقف ۴۰۰ نفر این ظرفیت را داریم که پیش برویم. اگر حمایت بیشتری داشتیم حتما سقف را افزایش خواهیم داد. پس زودتر ثبت‌نام کنید تا تمام نشده.

توانمندسازی چیست؟

توانمندسازی یک مفهوم میان‌رشته‌ای است. دانش‌هایی منجمله روان‌شناسی، مدیریت، تربیت‌بدنی، اقتصاد، تغذیه، فلسفه، جامعه‌شناسی و غیره هر یک حرف‌هایی در توانمندسازی ارائه کرده‌اند. ما هم سعی کردیم ترکیبی از به‌روزترین اطلاعات را برای شما آماده کنیم.

   در این دوره علاوه بر ارائه آموزش‌های تألیفی، از کمک مشاور همراه استفاده خواهید کرد که شما را در مسیر یادگیری همراهی می‌کند. یک امتیاز فوق‌العاده که سرعت پیشرفت شما را به شدت افزایش خواهد داد.

نکتهٔ بسیار مهم: این یک دورهٔ روان‌شناسی نیست. اینجا قرار نیست انگیزشی زرد کار کنیم. همه چیز هم بر اساس شرایط دانشگاهی ایران طراحی شده است. کاملا کاربردی و عملیاتی.

چرا توانمندسازی دانشجویان؟

تجربهٔ سال‌ها ادارهٔ دانشگاه‌ها نشان داده است که اگر دانشجو از ابتدا با اصول حرفه‌ای زیست دانشجویی آشنا نشود به سرعت انگیزه و امید خود را از دست داده و به شخصی افسرده و اسیر سیستم اداری تبدیل خواهد شد. موجودی که فقط امیدوار است زودتر درس‌ها را تمام کند و از دانشگاه فرار کند.

   ولی دانشجویانی که از ابتدا با مفاهیم توانمندسازی آشنا شوند، در مسیر زندگی دانشجویی بسیار موفق‌تر عمل کرده و پیشرفت‌های بهتری را نشان داده‌اند. آن‌ها باانگیزه، خلاق و امیدبخش هستند و از زندگی دانشجویی خود لذت می‌برند و پس از دانشگاه نیز در جامعه موفق هستند.

سرفصل‌های این دوره

در طرح توانمندسازی دانشجویان قرار است ۳۰ ساعت در کنار هم باشیم و یاد بگیریم. شاخه‌های آموزشی این طرح عبارتند از:

  • سبک زندگی تحصیلی
  • خودشناسی و استعدادیابی
  • مهارت‌های نرم‌افزاری کاربردی
  • موفقیت واقع‌بینانه و اصولی
  • رزومه‌سازی موثر
  • مدیریت فردی
  • آشنایی با دنیای کسب‌وکار

این آموزش‌ها بر مبنای کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» که اولین کتاب توانمندسازی دانشجویی کشور است، توسط نویسندهٔ آن عمار محمدی آلاشلو طراحی شده است.

کتاب رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها

پروفایل، رزومه و معرفی به بازار کار

در طی آموزش در این دوره، مهارت‌هایی می‌آموزید و عملکرد شما توسط کارشناسان دانشجویانه بررسی می‌شود. امتیازات شما در یک پروفایل آنلاین نمایه‌سازی خواهد شد و بر اساس پیشرفت‌ها و امتیازات خود قابلیت معرفی به بازار کار را کسب خواهید کرد. به همین راحتی صاحب یک رزومه آنلاین قابل استناد خواهید شد و می‌توانید از آن به عنوان کارت ویزیت مجازی خود استفاده کنید.

رزومه آنلاین

توضیحات این دوره را از زبان طراح آن بشنوید:

رزومهٔ طراح و مدرس این دوره:

آمار ثبت‌نام تا کنون

کل ثبت‌نام کنندگان: ۹۶ نفر از ۴۰۰ سهمیه رایگان

بر اساس مقطع:

کنکوری، کاردانی و کارشناسی: ۶۵٪

کارشناسی ارشد و دکتری: ۳۵٪

مدرس و استاد دانشگاه: ۹٪

حوزوی: ۱ نفر

بر اساس رشته:

انسانی: ۴۰٪، پزشکی: ۱۳٪، مهندسی: ۳۸٪، علوم پایه: ۱۱٪، هنر: ۴٪

نکته: بعضی رشته‌های ترکیبی مثل مهندسی پزشکی در هر دو حوزه آمارگیری شده‌اند.

بر اساس وضعیت تحصیل:

پشت‌کنکوری: ۴٪، در حال تحصیل: ۸۰٪، فارغ‌التحصیلان: ۱۶٪

دیگر سنجه‌ها:

شاغلین: ۱۵٪، در مرحلهٔ دفاع پایان‌نامه: ۱۱٪

چطور ثبت‌نام کنم؟

بسیار ساده است. ابتدا  با استفاده از دکمهٔ زیر، یک حساب رایگان بسازید و آن را فعال کنید.

سپس با استفاده از این دکمه به دورهٔ توانمندسازی بروید و رایگان ثبت‌نام کنید.

پس از ثبت‌نام در پانل کاربری خود لینک دوره را خواهید داشت. از این لینک نیز می‌توانید وارد دوره شوید:

سوالات پربازدید:

دوره به شیوهٔ مجازی طراحی شده و از لحظهٔ ثبت‌نام یادگیری را شروع می‌کنید.

لینک ورود به دوره در بخش داشبورد در «حساب کاربری» شما قرار داده شده که به شکل زیر دیده می‌شود.

لینک دوره در حساب من

همچنین می‌توانید از لینک «ورود به دوره» که کمی بالاتر در همین صفحه گذاشته شده استفاده کنید.

نرم‌افزار آموزش مجازی نصب شده به شما اجازه می‌دهد در هر ساعتی وارد شوید و نیازی به تعیین ساعت به خصوصی ندارد.

اگر هنوز در دانشگاه ثبت‌نام نکرده‌اید، این دوره برای شماست. اگر فارغ‌التحصیل شده‌اید هم می‌توانید از این آموزش‌ها استفاده کنید. زیرا این آموزش‌ها ندرتا در دانشگاه‌ها ارائه می‌شوند و زمینه‌ساز زندگی شغلی شما هستند.

این دوره با محتوای مقدماتی و برای کلیه رشته‌های دانشگاهی طراحی شده است. محتوای مشترک و قابل استفاده برای عموم در این دوره لحاظ شده است.

محتوای این دوره با توجه به بررسی ما به نحوی طراحی شده که حلقهٔ مفقودهٔ توانمندسازی در دانشگاه‌ را پوشش دهد. مشکلی که در سطوح کاردانی تا دکتری متاسفانه وجود داشته و دارد و تعداد کمی از دانشجویان توانمند هستند.

در حال حاضر نیز از مقاطع پشت کنکوری تا فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد ثبت‌نامی داریم.

بله ولی محدود به آن نیست.

این یک دورهٔ آموزش یا مشاورهٔ روان‌شناسی نیست. نکاتی دربارهٔ موفقیت واقعی، پرهیز از اطلاعات زرد، الگوهایی برای سبک زندگی سالم و غیره داریم که از منابع معتبر روان‌شناسی گرفته شده است و بیشتر در فصل اول دوره قرار دارند.

سه آزمون شامل خودکارآمدی دانشگاهی، اعتماد به نفس و بهزیستی از طریق پرسشنامه از شما گرفته خواهد شد و نتایج آن برای شما ارسال می‌شود. همچنین تغییرات شما در این سه مؤلفه پس از تکمیل دورهٔ دوم پرسشنامه‌ها محاسبه خواهد شد. همچنین آزمون رفتارشناسی دیسک را همراه با تحلیل برای شما انجام خواهیم داد.

مورد دیگر بررسی سبک زندگی شماست که با کمک مشاور انجام می‌پذیرد و راهنمایی‌هایی از این طریق دریافت خواهید کرد.

این دوره ۳۰ ساعت آموزش‌های مقدماتی دربردارد و برای همهٔ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رایگان است. سعی کردیم با رایگان کردن این دوره به قسمتی از مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم. در حالی که آموزش و آزمون‌های ارائه شده در این دوره در مجموعه‌های دیگر با مبالغ بالایی ارائه می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
guest

۳ نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تعداد بازدید: ۶۵
Skip to content