logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 
خانه » دانشجویانه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

دانشجویانه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

دانشجویانه برای اولین بار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور یافت. امسال یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۷ در مصلای امام‌ خمینی (ره) برگزار گردید.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

دانشجویانه با حضور در پاویون شبکه ملی فرهنگ، به معرفی طرح توانمندسازی دانشجویان و کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» پرداخت. در این نمایشگاه دانشجویانه با هدف فرهنگ‌سازی سبک زندگی مینیمالیستی برای دانشجویان از طراحی غرفه مینیمال خود رونمایی کرد.

 

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» که در این نمایشگاه رونمایی شد، اولین کتاب سبک زندگی دانشجویی کشور است. همچنین اولین کتاب حاوی برنامه توانمندسازی دانشجویان است که متناسب با شرایط دانشگاه‌های کشور نوشته شده است. این کتاب حاوی بیش از ۳۰۰ نکته و راهکار کاربردی برای طی موفق دوران دانشجویی است.

 

غرفه دانشجویانه مورد توجه جناب آقای دکتر خوراکیان، معاون محترم ارتقاء محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور قرار گرفت. ایشان ضمن تمجید از ایده دانشجویانه، آن را نحوه تفکر جدیدی دانستند که لازم است دولت و مجلس بدان عنایت ویژه داشته باشد و این سبک تفکر برای توانمندسازی دانشجویان را بسیار مفید فایده دانستند.

 

 

غرفهٔ مینیمال دانشجویانه
غرفهٔ مینیمال دانشجویانه
حضور دکتر خوراکیان در غرفهٔ دانشجویانه
حضور دکتر خوراکیان در غرفهٔ دانشجویانه
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content