logo 128x128

دانشجویانه

دانشجویانه

امتیاز من: صفر  قلم 

خرید دلاری از سایت

وقتی ساعت ۵:۳۰ صبح می‌بینم یک نفر در سایت دارد مقاله می‌خواند هم خوشحال می‌شوم هم ناراحت. خوشحال از این که یک خوانندهٔ سحرخیز دارم. ناراحت از این که به احتمال قوی این خواننده دیشب بیدار بوده که کله صبح دارد پای اینترنت مقاله می‌خواند. گر چه قطعی نیست ولی نزدیک به یقین است واقعا.

   بالاخره قفس سوم را هم تمام کردم و جوجه‌های پرسروصدا را از خانه به ویلا منتقل کردم. حالا یک جوجه پرستار و شش جوجه فینگیلی در حیاط هستند. دیشب خیلی سرد شد و امیدوارم مشکلی نبوده باشد. گر چه معمولا این پرنده‌ها با سرما به راحتی آسیب نمی‌بینند و مقاوم هستند.

   با کلی سروکله‌زدن با تنظیمات افزونه‌ها بالاخره توانستم یک راه‌حل برای خرید دلاری از سایت ایجاد کنم. حالا همه محصولات یک قیمت دلاری و یک قیمت به تومان دارند. تنها محدودیت، درگاه پرداخت رمزارزی است که فعلا چاره‌ای دیگر پیدا نکرده‌ام. خودم هم فکر نمی‌کردم بالاخره به این راه‌حل متوسل بشوم. تست اولیه هم که درست جواب داد. امیدوارم بتوانم برای فارسی‌زبانان خارج از ایران هم محصولات مفیدی ارائه کنم. گر چه امیدی هم دارم که نسخه انگلیسی محصولاتم را آماده کنم.  

گزینه تبدیل ارز در سایت
گزینه تبدیل ارز در سایت

   با فامیل رفتیم ویلا. شیربلال خریده بودند و گفتند فقط آقای محمدی وارد است و خوب درست می‌کند. مجبورم کردند خودم را به آتش بزنم و بوی دود بگیرم. ولی نتیجه عالی شد. جای شما هم خالی.

   نمایندگان مجلس معلوم نیست بر چه اساسی روز شهادت امام عسکری (ع) را تعطیل و فردایش که آغاز امامت امام زمان (عج) است را غیرتعطیل مشخص کرده‌اند. چه اصراری است که برای ماتم و سوگ وقت داشته باشیم و برای شادی نه، را من هم هضم نمی‌کنم.

   خبرهای بخش کسب‌وکارهای اینترنتی همیشه بوی دردسر می‌دهد. بزرگان برداشته‌اند سایت اینماد را دست‌کاری کرده‌اند و مثل قبل با نام کاربری نمی‌توان وارد شد. برای کسب‌وکارهای حقوقی هم کلی دست‌انداز اضافه کرده‌اند تا بتوانی کاری از پیش ببری. یک جور مزخرفی روی اعصابند.

   آخرین بررسی نشان داد که سایت دانشجویانه در حالت دسکتاپ تقریبا عالی ولی در حالت موبایل نیازمند بهبود است. ضدحال این است که در گروه همکاران متخصص هم که سوال می‌کنم کسی جوابی نمی‌دهد. سرکاریم رسما.

عملکرد سایت در حالت دسکتاپ
عملکرد سایت در حالت دسکتاپ
عملکرد سایت در حالت موبایل
عملکرد سایت در حالت موبایل

   ظاهرا به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۱ در راه است که امکانات هوش مصنوعی آن را خیلی بهتر از قبل می‌کند. مشتاقم ببینم چه کاری می‌توانم با این امکانات جدید بکنم.

   مدرسه پسرجان هم شروع شده و دیگر مثل قبل نمی‌توانم انتظار داشته باشم در دفتر کمک حالم باشد. حالا برگشتم به دوران قبل و زمانی که به تنهایی باید همهٔ کارهایم را خودم انجام دهم.

   رفتم مثلا نسخه پولی تلگرام را بگیرم. رسما جواب داد که برای منطقه جغرافیایی شما در دسترس نیست. حالا مرگ بر آمریکا یا کسانی که این تحریم‌ها را برای ما درست کردند؟

خطای تلگرام برای ایرانی‌ها
خطای تلگرام برای ایرانی‌ها

یک امکان بامزه که در سایت آمازون پیدا کردم کتاب‌های صوتی رایگان بود. حداقل یک ماه رایگان می‌توانید کتاب صوتی گوش کنید. یک نسخه را هم امتحان کردم، کیفیت خوبی داشت. متن با آرامش خوانده شده بود و کاملا مفهوم بود. برای دسترسی به این سرویس می‌توانید به سایت audible.com بروید.

  با این اوضاع وخیم دلاری برایم تبلیغ آمده که بیا با بیش از ۹۰ درصد تخفیف این پکیج ما را بخر ۵۷۹ دلار خیرش را ببینی. نمی‌دانند که این قیمت در ایران تقریبا ۵ برابر متوسط حقوق یک مهندس است. ای داد بی‌داد.

تبلیغ دلاری با تخفیف ۹۰ درصد
تبلیغ دلاری با تخفیف ۹۰ درصد

   دیروز کتاب صوتی «جاناتان مرغ دریایی» اثر «ریچارد باخ» را گوش می‌دادم. به انتها نرسیدم ولی لذت‌بخش بود. این کتاب بارها توسط نویسنده به ناشرین مختلف ارائه شده بود ولی تقریبا بیش از ۶۰ ناشر آن را رد کرده بودند. اگر سماجت نویسنده نبود، از خواندن این اثر ارزشمند محروم بودیم.

کتاب جاناتان مرغ دریایی
کتاب جاناتان مرغ دریایی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Skip to content